Tentadags!

Idag har jag suttit på skolan i mer än 10 timmar. Ett avbrott var när jag hade grupphandledningsträff kring kostsamtalen med studenthälsan och sen har det blivit lunch, middag och några fikapauser. Med mig i många av timmarna hade jag Madde. Jag är så glad för sällskapet och att ha någon att diskutera med trots att hon läste kursen för ett år sen. :)

Jag känner mig ganska redo för tentan ändå. Jag känner mig inte så förberedd som jag brukar men å andra sidan har jag inte pluggat lika mycket som jag brukar heller. Jag hoppas att det går bra imorgon och att hjärnan är på topp. ;) Håll tummarna...

Inatt kommer syster hem också. Det blev inget Turkiet-träningsläger för hennes del. Hon var och drog på sig en rejäl förkylning så att hon har hostat sig till en revbensfraktur. Dumt huvud får kroppen lida, eller vad brukar man säga? Tycker lite synd om henne faktiskt. Jag skulle också vara bitter om jag hade en flygresa till ett varmt land just nu men inte kunde åka. Men jag får lite sällskap iallafall!! =)

Nu är det snart dags för sängen så att jag vaknar pigg och fräsh imorgon...
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0