Next: Uddevalla, London, Uddevalla, Ljusne och Umeå.

Nu är jag på resande fot igen. Vinkade av My klockan 6 imorse, gick hem, drack kaffe och packade klart innan jag gick till mitt tåg som gick klockan 7. Har precis lämnat Stockholm bakom mig och köpte en halvtimmes internet så jag kunde kolla mailen och dylikt. Har med mig datorn så jag kan jobba med mina inlämningsuppgifter. Att resa från Ljusne till Uddevalla kräver några timmars tidsfördriv. Lite svårt att koncentrera sig bara när jag hamnade i en vagn med massa småbarn. Hoppas de somnar snart. Imorgon flyger vi till London. Hoppas jag fick med mig allt jag behöver. Har iallafall bokningsnummer, pass och pengar så resten löser väl sig. =) Nu ska jag jobba vidare, Hörs igen på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0