Flytt

Nu börjar jag ha gjort allt som jag hade planerat för min Umeå-vistelse. Jag har fortfarande det sista kvar av städningen men jag har städat det mesta. Igår fick jag städhjälp av Linnéa vilket uppskattades väldigt mycke. Tråkigt att göra allt själv. Idag har jag även varit och fikat med My på Universitetets café i Lindellhallen. Blev mycke prat om kommande praktik. Har även cyklat 2 cyklar till Nydalahöjd och så har jag varit via banken och lagt in sista lönen från juniskär. Är tacksam att jag lämnade datorn här för annars vet jag inte vad jag hade gjort om kvällarna. Nu har jag suttit och kollat på en massa program och gått igenom lite gamla bilder. Man hittar mycke roligt som man glömt bort. Här kommer några favoriter. ;)


Daniel 2006

Kos 2006 Jag med farmor och farfar i bakgrunden.

Nyår 2007

Sushi-tillverkning hemma hos oss 2006

Juldan 2007 i Sundsvall - Jag och Jocke

Thailand 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0