2011-04-14

Har haft ett artikelseminarium idag. Gick väl okej. Just nu är motivationen inte på topp. Varje dag är bara en dag kortare till sommarlov. Dock ser jag lite framemot att få börja läsa pediatrikkursen. Få lite struktur i pluggandet igen. Lite mer fakta och raka rör. Det hoppas jag på iallafall. Sen har jag ju många roliga helger framför mig också. Påsk nästa vecka, valborg helgen efter det och sen helgen efter valborg så kommer min fina vän Bodil till Umeå på besök. Och samma helg som hon är här så är det kostbollen, ett evenemang gemensamt för alla koststudenter i Umeå, Uppsala och Göteborg. Ska bli riktigt roligt. Föreläsningar, produktvisningar och en finsittning med 3-rättersmiddag!

Hade min andra klient idag också, i samarbetet med studenthälsan. Känns bra!
Nu ska jag börja göra mig iordning för att åka iväg med Madde på umespexet. "Jorden runt på 80 dagar". Alla säger att det ska vara skitbra!!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0