Outcast

Idag åkte jag med Daniel in till Söderhamn. De hade nån föreläsning för lärare där hela förmiddagen. Själv gick jag till biblioteket och satt och läste artiklar som jag har samlat ihop i några dagar. Förutom det så hann jag även via banken. Vi tänkte öppna ett sparkonto av nåt slag. Ett konto som vi ska ha som buffert samtidigt som vi ska börja spara inför framtida bröllop och resor. Men jag fick inget konto. Hon kom med så många förslag så jag blev alldeles rådvill. Så vi bestämde att vi bokar in ett möte så att även Daniel kan vara med och så kan vi i lugn och ro diskutera de olika alternativen. Vid 12 var lärarna klara och då åkte vi till någon pizzeria i stan på lunch. Vi var 6 stycken. Daniel var ensam kille. :) De var alla väldigt trevliga och nyfikna på mig tydligen... =P
De hade väldigt bra mat där och jag åt en mycket god kycklingsallad.
Nu är jag hemma igen och blev besviken när jag kollade studentportalen och såg att dugga-resultaten inte har kommit ännu som de lovade. Det ska tydligen dröja ännu men de lägger ut resultaten så fort de är klara.

Ikväll blir det plättmiddag och en tur ut till fiskesjöarna för lite fiske, svampplockning och fotografering!


Här kommer lite skön musik av Timo Räisänen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0