Lite inköp

Jepp, jag öppnade plånboken idag och hittade några fynd!!!! Inte riktigt det jag hade tänkt mig men ändå.. Jag hoppas det blir bra. Först av allt; Jag hittade en skitsnygg blazer som jag även kommer att ha använding för även i vardagen. Jag köpte den på VeroModa.

Jag lägger upp lite bilder på inköpen här. Alla bilder är tagna från Google. Jag hoppas på att få taget lite egna bilder som jag kan visa upp senare. Tyvärr hittade jag ingen bild på den blazer som jag har köpt men lägger in en bild på en liknande. Den har markerade axlar men är kortare i ärmarna.






Jag hittade även ett par Jeans. Levi´s demicurve skinny leg... ;) Dom var SKITSKÖNA!!


















Och så till Ikea-inköpen!! Vi var ute efter lampa och bokhylla. Hem kom vi med lampa, men inte den lampan som vi hade pratat om för den fanns inte! Istället köpte vi en helt vanlig risboll. Eller boll kan man inte kalla det för det är ingen boll. Men billig var den!


Vi köpte även några småsaker och så köpte vi 2 billiga mattor till sovrummet. Något skönt att kliva ner barfota på, på morgonen. Men det blev ingen bokhylla. Vi kom på att vi antagligen har för liten bil för att frakta hem bokhyllan. Så vi får försöka muta Daniels föräldrar om att eventuellt frakta en från Sundsvall. Vi bjuder på middag... ;)











Gröna sovrumsmattor till ett grönt sängöverkast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0