Ett sätt att bli väckt på....


Dixie skulle väcka mig men somnade själv...


Hon börjar vakna till liv....


...Och så fort hon känner av lite liv och rörelse så är hon i full gång igen!! =)


ps. Jag har redan varit på morgonpromenad med henne kl 5.30, men somnade om. Detta är kring klockan 7 på morgonen när Daniel har klivit upp och är påväg mot jobbet. :)

Jag klev också upp och så tog vi en promenad och följde Daniel till jobbet. Vi har även hunnit kasta lite boll. Tyvärr har hon bitit av snöret så nu får man försöka kasta eller sparka iväg bollen så långt man kan. Snöret var bra för man fick mer kraft bakom kastet och bollen flög längre.

Nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan nästa promenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0