lite Winnerbäck m.m

En mycket fin låt...

 

Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Har pluggat under förmiddagen. Under eftermiddagen kom Daniel hem lite tidigare än väntat. Tydligen hade hans elever kommit in till honom och frågat om de fick börja tidigare....!! haha.. Jaja, vad säger man om dagens ungdomar? De är inte lätta att förstå sig på. ;)

 

Hur som helst så tog vi det lugnt fram till middagen. Jag slötittade på tv och D spelade dataspel. Dagens middag bestod av sill och potatis med tillbehör. Efter middagen begav vi oss av på en promenad. Vi hade med oss kameran så imorgon ska jag försöka lägga upp lite mer härliga höstfotografier om de blev bra. :)

 

Nu har vi precis klivit upp ur badet,, så jag har klätt på mig myskläder och känner mig redo för kvällen. Har haft problem med att sova i flera nätter. Vet inte varför. Jag har vaknat 10-15 gånger varje natt. Det är ju inte normalt!! Kanske är för att jag gör för lite om dagarna. Kanske måste skaffa ett gym-kort ändå och ta ut mig riktigt ordentligt.

 

Nu ska vi ta och bänka oss framför House och fortsätta vår myskväll. Vi har också börjat planera vad vi ska hitta på under höstlovet. Det råkar ju infalla under vår årsdag. Då firar vi 4 år tillsammans. =) Så något spännande ska vi allt hitta på... Några förslag??



Kommentarer
Postat av: Emma B

Fina höstbilder, ser lika ut här.. :) Tråkigt att du inte fått sova, har du någon spikmatta, den hjälper mot allt (för mej) :) Kram

2010-10-06 @ 19:19:35
Postat av: Linda

Nej, har tyvärr ingen spikmatta!! De är väl en sak man ska önska sig i julklapp kanske.. Har hört att det hjälper mot mycket och att man känner sig som en ny människa efteråt!! :) Kran

2010-10-06 @ 19:29:35
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0