Mitt nya jag

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag har blivit disträ och glömsk! Det är inte jag. Senaste i raden är att jag har glömt att jag har hemtenta nu på fredag. Hur kan man glömma bort en tenta??? Och vi som har bjudit bort oss och ska åka till Gävle i helgen. Får helt enkelt sitta och plugga så mycket jag kan innan så att tentan går som smort. Det är beräknat att man ska klara tentan på fyra timmar om man är inläst på litteraturen. Får helt enkelt sitta och läsa in mig på litteraturen nu så att vi inte behöver åka hem tidigare än planerat från Gävle för att jag inte är klar med tentan.

Vi är alltså bjudna till Daniels kollega Camilla på fredag. Hon har bokat bord på en restaurang och så är vi cirka 10 pers som ska gå ut och käka. Vi ska sova över i Gävle och så har vi planerat in en shoppingdag på lördag. Har tänkt jag skulle leta efter en ny julstjärna. Lämnade min gamla 49 kronors julstjärna från Rusta i Umeå. =)

Nu blir det tentaplugg. Ska lära mig allt om kost vid graviditet och amning. ;)

Kommentarer
Postat av: Krillan

du har inte blivit gravid då? ;) (tänkte på glömskan alltså... inge annat) :)

2010-11-16 @ 17:38:14
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja inte vad jag vet om men kanske måste testa mig om det inte blir bättre. ;)

2010-11-17 @ 08:47:46
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0