En sämre dag.

Idag har det varit en sämre dag. Jag fick ett samtal imorse också och denna gång var jag mer förberedd genom att vara färdig duschad och påklädd innan klockan var halv 8. Halva dagen hade jag SO och det gick ganska bra förutom en lektion. Tydligen så är de lite besvärligare än vanligt fick jag höra efteråt. Jag slängde t.o.m ut elever från lektionssalen!! På eftermiddagen hade jag två mattelektioner och de gick ganska bra tycker jag. Förutom att några elever stal saker från skrivbordet utan att jag märkte det. Det var Daniels fotobok och när han fick höra det blev han rasande och tog tag i en elev. Han berättade vad det gällde och sa till eleven att sprida ryktet om att han vill ha tillbaka den fortast möjligast. Efter 5 minuter kom en elev och berättade var den fanns. SUCK!

Jag förstår att han är trött när han kommer hem från jobbet. :) Är det för att jag är vikarie? Är det för att jag är tjej? Eller är det för att jag är för snäll och naiv?? Eller skulle det ha kunnat hända vem som helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0