måndag morgon

Sitter med en kopp kaffe, nyduschad, och försöker vakna till liv! Är riktigt trött. Daniel ringde och väckte mig igår precis när jag hade slumrat. Sen kunde jag inte somna innan han kom hem, vi låg och pratade ett tag och sen när han somnade kunde inte jag somna på en gång. Så det blev sent igår igen!

Idag är det redan 21,4 grader så kommer att bli hett på jobbet. Jobbar idag och imorgon men sen är jag ledig 3 dagar. DÅ ska jag vila ut och hoppas på att värmeböljan och solen fortsätter även då.. Men med min otur blir det säkert 10 grader och regn. :(

Satt och letade efter liveklipp från Gatufesten på Youtube. Hittade ett på Kents avslutning. Hela Mannen i den vita hatten!! Men om ni inte orkar se hela tycker jag iallafall att ni ska se från 7 minuter och framåt....




Nu ska jag göra mig klar för jobb. Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0