Gatufesten tisdag

Igår var vi ner en sväng på Gatufesten! Vi skulle ner på ett glas. Så blev det tyvärr inte!
Men jag/vi hade det jätte trevligt. Först mötte vi upp Monica och Björn och slog oss ner vid Daltons-tältet. Där satt vi och lyssnade på StändUt Blakk, semifinal i karaoke och några andra cover-band. Det visades även fotboll på en storbildsskärm, så med ett halvt öga såg vi när Holland tog sig till final! Det var mulet, men uppehåll och rätt mycke folk ute! Dock var det ganska passligt för man kunde ta sig fram och det var ingen jättelång kö till toaletterna. ;)


Monica, Björn och Daniel i öltältet...


Exempel på hur StändUt Blakk låter.. :)

Efter två glas tog vi oss vidare till en lägenhet/terass där vi blev bjudna på öl och vin. :) Där fanns Peter, Alex och Jonas. 3 glada killar... ;)


Alex och Daniel


Jonas, Peter och våra vinglas....

Efter att vi druckit upp vinet knallade vi åter igen ner mot staden. Denna gång hade de tagit riktning mot Svenssons kök och bar. Jag följde med Monica till bussen för att senare möta upp grabbarna. Dock blev det bara vatten för mig. Jag skulle ju jobba idag! Och idag mådde jag som jag förtjänade. Som tur var blev jag lite piggare efter ett antal cola-burkar och en macka med cremé fraiche, salsasås och massa ost! =) Så det har gått bra att jobba idag, men segstartad var jag! Fick mig ett gott skratt när jag kom in i köket idag också! Kocken Jonas löste problemet med hårnät på sitt eget sätt! citron-nät.



Nu är det läggdags!!! Gonatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0