Boktips: Isprinsessan


[bild från google]


När jag åkte till Umeå senast så läste jag ut sista boken i Stieg Larsson triologin på bussen. Den tog en evighet att läsa ut trots att jag tyckte att den var jätteintressant och spännande. Men ibland har man bara inte lust att streckläsa en bok även om det är en bok som man skulle kunna streckläsa.
När jag var där så blev jag sugen på att påbörja en ny bok som jag skulle läsa om kvällarna innan jag somnade. Jag inventerade min bokhylla och hittade Camilla Läckbergs bok - Isprinsessan. Jag kommer ihåg att jag köpte den på loppis för kanske 15 kronor eftersom hon var så populär just då men sen sattes den i bokhyllan och glömdes bort. Nu har jag kommit ungefär halvägs och den är ganska spännande. Jag har kommit in i den så pass mycket nu att jag funderar på att lägga mig och läsa i sängen trots att klockan bara är halv 9!!! :)
Jaja, Vi får se hur den slutar och då ska jag ge den en recension. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0