Malava - Bangkok



Tog en bild på mina målade naglar. Detta är alltså det nya nagellacket som jag pratade om. Jag är annars en person som gärna har mörkaröda naglar och nästan hela min samling är av färgen röd, i olika nyanser. Därför blev jag nästan lite överraskad över mig själv när jag köpte denna färg. Det är av märket Malava, som jag tycker är bra därför att de har så små flaskor så nagellacket hinner inte torka ut (förhoppningsvis) innan man har använt det mesta. Färgen heter Bangkok och har serienummer 32. Vad tycks? Är det inte en snygg färg till hösten?

Annars händer inte så mycket. Gör mig iordning för jobb! Solen skiner men idag var det bara 11 grader klockan 8 på morgonen. Angående gårdagens väder - Det blev inte alls nån åska. Alla moln försvann och det blev en otroligt vacker dag, inifrån sett iallafall. Det blåste lite kyliga vindar, men kvällssolen på balkongen var väldigt varm och skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0