En vanlig dag i Juniskär

Har jobbat hela helgen. Det har varit lugnt. Vet inte vart allt folk har tagit vägen. Det kanske är för att det är Selångers marknad eller så är det för att all har börjat jobba. Eller så kanske folk är trött på uteserveringar och sommarrestauranger efter en fantastisk sommar.

Så vi har försökt fördriva dagarna ute i Juniskär trots lite folk. Igår satt vi hela dagen och funderade på vad vi skulle göra för lunch/middag. Efter 3 år med samma mat känner man inget sug längre. Som tur är har jag kocken Nicklas som fortfarande har fantasi!! Så igår knåpade vi/han ihop en pastagratäng med köttbullar. =)
Här är resultatet!!


Det var mycket gott. Dock kom vi fram till att vi borde ha kryddat lite mera eftersom pastan blev ganska smaklös.

Jag har även läst ut min bok; "Flickan som lekte med elden" och börjat på den tredej och sista; "Luftslottet som sprängdes". Nu ska jag göra mig klar för jobbet. Sista dagen idag innan 2 dagar ledigt. Då ska jag ta en dag på stan med Monica. Ska bli mysigt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0