Bakis-känsla

Vilken lång dag det var igår. Jag gick ner mot bussen vid 9 på morgonen. När vi kom till Kvissleby så fick vi vänta ett tag på skjutsen så vi tog en fika på Ica. Sen jobb hela dagen. Det var ganska lugnt med folk men det fanns ändå saker att göra. Sen var det lyskväll med Alex och Mepen. Det var massor med folk!!! Unga som gamla, fulla och nyktra. 12 stängde vi igen baren och sen städade vi till klockan 1. När vi slutade så gick vi vidare på efterfest. Jag gick mest med för att kolla på huset!! De har ett helt otroligt hus!! De har t.o.m varit med i någon inredningstidning! Jag gick helt mållös och tittade runt... alla detaljer! Perfekt på sin plats.
Halv 3 var vi hemma inatt. Jag drack ett litet glas med öl, det är allt och ändå känner jag mig bakis! Men det är nästan alltid så när man jobbar på pubafton. Man kanske får i sig för mycket ångor från öl-pumpen eller så är det för alla fulla människor som andas på en!
Nu har jag packat ihop mina saker. Ska skicka ner det mesta med Daniel och själv åker jag med en mindre väska upp till Umeå i 5 dagar. Ska hälsa på min syster och installera henne i lägenheten och i universitetets värld samt hälsa på alla mina efterlängtade vänner! Om de hinner träffa mig, de håller ju på med uppsatsen nu!!

Nu ska jag gå och kolla om jag har glömt någonting och sen ska vi käka så fort Daniel och Tommy kommer från renoveringen. De håller på och renoverar ett kök (hjälper Micke som inte kan göra det själv när han ligger på sjukhus.). Vi har ringt och beställt BiteLine pizza. Mums!! :) Efter maten åker vi antagligen upp till sjukhuset en sväng innan det bär av mot Umeå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0