Semester.

Har ju tagit två dagar semester v.44. Det är när Daniel har höstlov och vi hade pratat om att åka till fjällen och ta en långhelg ute i naturen med memphis. Men då hade vi glömt att vi har MH (personlighetstest) för memphis på lördag så då blev det ingen resa till fjällen. Istället började jag fundera på vad jag skulle hitta på under mina semesterdagar. Jag vill ju inte bara driva omkring hemma (även om det skulle behövas storstädning som säkert tar 4 dagar). Så nu har jag precis lite spontant köpt resa hem till Finland. Ska bli skönt att åka hem utan större planer. De senaste två gångerna har ju varit lite stressiga (först bröllopet och sen klassåterträffen).

Men först jobba en vecka till. Just nu har vi faktiskt en dietiststudent som går med oss. Får väl ta och skärpa till mig lite då. ;)

Ps. Idag har vi riktigt skitväder. Regn och rusk. Har köpt nya dubbdäck till bilen idag också. Bye bye värdelösa friktionsdäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0