Namnbyte!

Så har vi då gift oss! Äntligen är det över efter ca 1 års planerande samtidigt som det också känns lite tomt. Vad ska vi göra nu? ;) Nåå, jag tror inte att vi blir utan att göra. Nu ska vi ju börja kolla igenom alla bilder för att välja ut de bästa. Vi ska även börja planera en bröllopsresa. Och så har jag ju bytt namn vilket betydet att jag också måste börja byta namn på körkort, pass o.s.v... Hmm.. Undrar om jag kan göra det från Sverige?
 
Så nu kan ni kalla mig fru Öhlund. Men Linda funkar ju fortfarande också bra! =)
 
Idag packar vi ihop och åker tillbaka till Sverige, men jag lovar att inlägg med många fler bilder kommer sen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Härligt !! stort grattis fru Öhlund :)

Svar: Tack. :)
Lindas Gott&Blandat

2013-07-10 @ 07:46:25
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anka

Stort grattis! Å vacker som bara den! :)

Svar: Tack. :)
Lindas Gott&Blandat

2013-07-10 @ 19:11:49
Postat av: Emma

Grattis till er :)

Svar: Tack. :)
Lindas Gott&Blandat

2013-07-11 @ 09:08:32
URL: http://emmaliiten.bloggplatsen.se
Postat av: Petra m.fam.

Många grattis från oss i Malax också!
God fortsättning på det gifta livet! :)..

Svar: Tack så mycket! Hoppas att allt är bra med er. :)
Lindas Gott&Blandat

2013-07-16 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0