Avundsjuk men glad

Har precis ringt min första praktikplats och min handledare lät supertrevlig och jag känner mig välkommen dit i höst. Känns så himla bra! Jag har varit super nervös inför praktiken men nu släppte det litegrann iallafall. Jag kommer att vara första fyra veckorna vid Hudiksvalls sjukhus och kommer att få se så mycke som möjligt, t.o.m skopiundersökningar om jag vill det! :)

Ska försöka ringa min andra handledare också men tror jag får försöka igen imorgon istället för jag har missat telefontiden.

Är väldigt avundsjuk på alla hemma i Österbotten också. Ryssvärme, shortsväder klockan 7.45 och varningar på radio för värmebölja är några statusrader jag får läsa på facebook. Jag vill också!! Iallafall idag under min lediga dag. Imorgon jobbar jag igen. I.o.f.s är det roligare att jobba i värme än i kyla men är det värmebölja är det också ganska tungt att springa ute på gräsmattan i svarta kläder. Lagom är bäst i landet lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0