2 rätters

Jag har precis avnjutit en tvårätters middag ensam hemma. Blev riktigt lyckat. Lägger upp bilder nu så kommer recept imorgon för de som är intresserade (nog för att det är väldigt sällan som ni kommenterar nåt så jag vet inte vad ni tycker....).


Ugnsrostade rotfrukter med timjan och getost


Centerchokladmousse (snarare kräm men men gott ändå) ;) med färska svenska jordgubbar.


Nu sitter jag i soffan och tittar på Project Runway. Blir en tidig kväll ikväll tror jag. Känner att ögonen börjar ha svårt att hållas uppe.

Kommentarer
Postat av: Krillan

oooh så gott det där såg ut :)

2011-07-05 @ 00:23:33
Postat av: Linda

Tack Kristel! :)

2011-07-05 @ 10:42:00
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0