Fika och biobesök.

Fick hem min storfiskare idag. Daniel har varit med Jocke och fiskat i Gimån sen i tisdagsmorse. Idag dök de upp möra och solbrända. Verkar som att de har haft en bra resa iallafall. :)



Själv har jag spenderat kvällen med Monica. Vi möttes upp för fika/middag på cafét Tant Anci och fröken Sara. Blev bjuden på maten eftersom jag har födelsedag snart. Inte helt fel. =) Vi hade det väldigt trevligt när vi satt på uteserveringen och pratade om allt som hänt sen senast. Efter maten tog vi varsitt glas rabarbervin medan vi väntade på att knalla mot bion. Vinet var lokalproducerat och tillverkat i jämtland. Var häftigt att testa men blev ingen hit tyvärr. Filmen vi såg heter "Kyss mig". Var lite seg ibland men var så pass fin att jag fällde en tår på slutet.
Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem från ölande med sina vänner så ska vi slänga oss i soffan och njuta framför tvn innan det blir läggdags. Imorgon jobbar jag igen och då ser jag framemot en 8 dagars arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0