Produktnyhet

Jag läste om en produktnyhet i någon tidning häromdagen och tänkte "det där vill jag testa". Tyvärr har jag inte sett den i någon affär ännu men jag tänkte tipsa om den ändå. :) Så alla ni som hittar den i affären och väljer att prova kan väl skriva en kommentar här och berätta hur den är, okej?? =)

"Arla breddar sitt sortiment av cottage cheese och presenterar supersmarta KESO® Mellanmål, ett gott, mättande mellanmål laddat med nyttigheter. Bägaren är fylld med naturell cottage cheese och i locket ligger frukt, nötter och bär samt en praktisk sked. KESO® Mellanmål finns i två smakvarianter; hasselnötter, blåbär och tranbär eller cashewnötter, ananas, papaya och apelsin." [Kopierat härifrån]

Och för mina finlandssvenska läsare är keso= grynost!! =) Visst låter det gott?
Här kommer en bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0