kycklingsallad och babymys

I flera dagar har Daniel pratat om att han har varit sugen på kycklingsallad. Igår blev det av. Vi hade köpt en grillad kyckling som vi åt tillsammans med sallad och rhode island-dressing. Det var riktigt gott. Middagen åt vi framför filmen The Hurt locker. Jag tyckte filmen började bra och lovande men ju längre jag såg desto mindre fattade jag. Slutpoängen enligt mig var att de som gör utlandstjänstgöring har svårt att komma tillbaka till vardagen. Vet dock inte om det var de som var meningen. :)

Grillad kyckling, sallad, tomat, gurka, paprika, rödlök, keso och rhode island-dressing.

 

Det var riktigt gott med kycklingsallad. Man äter grillad kyckling alldeles för sällan. Det är så himla smaskigt.

 

Kvällen avslutades tillsammans med Theres, Andreas och Lo i deras vardagsrum. De bjöd på kaffe och glass och så satt vi och pratade i flera timmar. Lo växlade mellan att äta, sova, göra olika kroppsrörelser och gråta. Vilken myskille. Trots att han verkar ha ont i magen ibland så är han ändå så himla nöjd för det mesta. På slutet fick jag hålla i honom och han somnade i min famn. :) Blev nästan lite baby-sjuk. Men bara nästan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fick nästan hicka,,,ska jag bli mormor nu? Men jag förstår dej,babisar kan vara otroligt söta.

2010-10-29 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0