Sista chansen nu...

Som många vet har jag ansökt till senare delen av dietistprogrammet för att komma in till termin 5 vårterminen 2011. Jag är så himla nervös för svaret och vill bara veta samtidigt som jag är väldigt orolig för att svaret ska vara negativt. Jag har sökt så många gånger, blivit uppmuntrad och sen nekad och blivit lätt deprimerad (för stunden iallafall). Nu är det sista chansen för mig! Jag kan inte plugga mycket längre till, jag har hållt på länge och pengarna börjar ta slut. Hur som haver, det jag skulle berätta var att jag fick en liten glädjande nyhet igår!! Jag mailade institutionen och fick reda på att det finns 5 platser. Så nu hoppas jag, med hela mitt liv, att jag är en av de fem som har läst längst och på så sätt tar mig in på programmet. Så Håll tummarna för mig alla läsare, vänner och familj så hoppas jag verkligen att det går vägen denna gång!!

Kommentarer
Postat av: joanna

åh vad roligt hoppas att du kniper en av dem. Håller tummarna för dig och min kompis anna! Kramar

2010-11-17 @ 17:01:17
URL: http://joanna
Postat av: Emma B

Ja jag håller så hårt jag bara kan! Hoppas så mycket för din skull!!! KRAMAR

2010-11-17 @ 17:14:24
Postat av: sabsa

Hoppas verkligen du kommer in!!

2010-11-17 @ 17:22:44
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar jag har för dej.

2010-11-17 @ 19:54:37
Postat av: Linda

Tack för stödet allihopa! =)

2010-11-18 @ 08:28:05
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag håller alla tummar jag har. Läste inlägget lite sent då jag varit i Levi en vecka...

2010-11-21 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0