En lång dag.

Idag är jag riktigt trött. Det har varit en lång dag. På slutet satt vi och räknade molmassa, substansmängd och massprocent. Det är inte meningen att man ska göra det klockan 4 när man har varit i skolan och lyssnat på föreläsningar hela dagen!! Så på väg hem slank det med en Ben&Jerry´s i shoppingkorgen när jag var på Ica för att köpa mjölk. Nu ska jag sitta och frossa fram till att Mikkis hör av sig och så ska jag gå över till henne för lite sällskap. =)

Annars har det inte hänt så mycket. Fick reda på att jag klarade duggan med 1 poäng. Haha.. Men usch vad många slarvfel jag hade gjort. Fy skäms!! Hoppas tentan går bättre.

Imorgon blir det en nästan lika lång dag. Och så kommer Daniel upp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0