Finland i sikte..

Har nyss varit på en uppfriskande promenad med Linnéa. Vilket härligt solsken det är i Umeå idag. Man känner verkligen att våren finns i luften. Efter promenaden tog vi en kaffe med lite kladdkaka och satt och pratade.. Mycket trevligt har det varit att träffa alla vänner igen. Synd att dom bara har ½ år kvar efter sommaren, sen försvinner dom all världens väg. Hoppas man kommer att ha kontakt och kan träffas ibland ändå.

Håller på och packar också. Eller funderar på om jag verkligen behöver allt jag har nerpackat i väskorna. Har ju inte tänkt på att jag inte har bilen tillbaka. Då måste jag ju bära ombord allt bagage, och sen hålla reda på det på båten. Snart ska jag åka iväg. Får resesällskap också. Kusin ringde igår och frågade om hennes kompis får åka med mig för hon ska också hem över helgen. Självklart, jag vet ju hur jobbigt det är med taxi o.s.v...

Längtar efter att träffa alla kära vänner i Österbotten också!! =) Vi ses alldeles för sällan. Kollade igenom lite gamla bilder jag har på datorn... Underbara på sitt sätt! =D

  

 

  

 
Saknar er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0