Spinning-premiär

Har överlevt ett spinning-pass. Okej, jag var tvungen att pausa mittialltihopa. Skulle jag inte ha gjort det hade jag knappast överlevt. Det var helt okej pass men jag fick verkligen bevis för min dåliga kondis och, mitt låga blodtryck, låga intag av vatten och höga konsumtion av kaffe under dagen hjälpte inte till när man skulle stå upp och sitta ner i rasande tempo. Blev yr, illamående och fick gå ut och ta lite luft mitt i passet. Jag är totalt slut vilket är skönt. Kommer att sova gott inatt! Kommer säkert att testa det fler gånger men det är ingen ny favorit, Tyvärr!

Har vikarierat idag också. Gick helt okej! Hade bland annat genomgång av kuber, rätblock och hur man räknar ut dess volym! Hoppas min kunskap gick fram även om jag är värdelös på att rita på tavlan. ;)

Nu blir de sängen och imorgon blir det plugg 110%. Har inte kollat på arbetet alls idag. Däremot har jag räknat lite på glukoskoncentrationer i olika sportdrycker m.m inför tentan nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0