Framtidsplaner.

Var länge sen jag skrev om vad som hänt i våra liv så tänkte göra en lite kort sammanfattning och även blicka lite framåt.

Vi har ju flyttat in i nya lägenheten och även hunnit ha inflyttningsfest. Vi har haft både mamma och pappa på besök. Vi har även varit en vända till Sundsvall och firat Daniel som fyllde år. Jag har hunnit med en rejäl förkylning och varit hemma några dagar från jobbet. I helgen var det återhämtning som gällde och så försökte vi aktivera memphis vid kennelklubben.

På tal om memphis så kan vi berätta att han börjat bli en bråkstake och hamnar i slagsmål på dagis. :/

Idag ska jag ha videokonferens med primärvårdschefen och på söndag åker jag till Göteborg på kongress. Vi har även bokat en resa till österbotten över påsk.

Ja, det var väl en kort uppdatering på läget just nu. Jag hoppas jag hinner träffa lite folk när vi är hemma så ni som vill hitta på något kan väl redan nu fundera när ni har möjlighet innan vi bokat upp oss alltför mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill gärna träffas! Alla dagar förutom skärtorsdag och söndagen e vi lediga! :)

Svar: Kul. Då ska vi nog få till något. :) Vi stannar ju enda till onsdag runt lunch.
Lindas Gott&Blandat

2013-03-14 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0