31 dagar kvar.

Det börjar närma sig semester och jag räknade ut att jag bara har 10 dagar kvar att jobba inklusive idag. Har en liten hög med osignerade anteckningar som jag skulle behöva bli av med och så skulle det vara skönt att få undan en del remissvar också innan jag kan ta semester.

Har fullt upp med planering av bröllop också och igår fick jag iväg lite mail, bl.a till prästen och konditorn. Vi har också festprogrammet högt upp på prio-listan.

Imorgon är det Sveriges nationaldag så då är vi lediga. Vi ska hänga på kennelklubben och ställa upp med memphis på en utställning för första gången. :) Vi har också avslutning på agility-kursen. I helgen ska vi på lydnadskurs med uppfödaren.


Fick min nya namn-bricka igår. Snart går jag inte under namnet Bäck längre.

Kommentarer
Postat av: Sabinas foto

Härligt! Jag slängde min namnbricka i sopkorgen när jag gick igår. När jag kommer tillbaka nästa vecka åker den nya på. De har ändrat på dörren också. Känns väldigt bra faktiskt. :)

Svar: Spännande. Hoppas allt går som ni vill och att ni hinner njuta hela dagen också! :) Vill se massor av bilder sen. Kram.
Lindas Gott&Blandat

2013-06-05 @ 10:01:04
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0