de e mycke nu...

äntligen är vi klara med tapetseringen. nu är det bara resten kvar. :) igår var vi kvar i lägenheten till 10-tiden på kvällen. Micke var och byggde ihop köksön. den blev jättesnygg. tyvärr har jag ingen bild då batteriet i telefon dog.

i måndags hade vi lite cirkus här när Memphis kräkte ner baksätet i bilen. undrar om vi nånsin blir av med lukten.

idag fick jag ett ryck och gjorde middag av lite mat som fanns hemma. det vart Fläskpannkaka med blåbärssylt och fruktsallad. funkade helt okej ihop.

innan jag släcker lampan för att sova tänkte jag lägga upp en bild eller två. gonatt!!









Kommentarer
Postat av: Linnéa

Heja Linda! Jag gillar "man tager det man haver-tänket"! Det ska bli så spännande att se lägenheten! Och hälsa på flera gånger under det kommande året. Kram

2013-01-18 @ 15:10:08
Postat av: E

Nice!!!!
Ser så fram emot att komma o hälsa på nångång..
Vi tänkte ta en tur till umeå nästa helg och göra lite kul av pappaledig-veckan. synd att avståndet inte e kortare...
kram!!

2013-01-19 @ 09:00:07
Postat av: Linda

Åh ni är så välkomna hit så. Nu har vi bra med utrymme för övernattning både i lägenhet + extra lokal här nere som man kan hyra. :)

2013-01-27 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0