Ryggvärk och shopping.

Nu har mamma anlänt och vi har redan hunnit med en hel del trots att jag jobbar. I tisdags kom hon till söderhamn och blev hämtad av Daniel. Jag var på middag med jobbet och åt god mat. Vi hade avtackning för några personer som slutar hos oss. Maten var god och denna läckra efterrätt petade jag i mig efter en maffig entrecote.



Igår åkte jag till jobbet men flexade ut till lunch-tid. Mötte upp mamma vid station och så käkade vi lunch på lilla K. Mums! Sen blev det shopping hela eftermiddagen med fokus tyger. Mamma ska hjälpa oss att sy lite gardiner. Det kommer att bli jättefint och vi lyckades hitta ett tyg för halva priset också så det blev inte ens svindyrt. På stan gick vi omkring som 2 stolpar med ont i ryggen. Mamma med ryggskott och jag med...ja jag vet inte vad jag har egentligen men mitt under ett besök igår började det göra ont i ryggen.

Kvällen avslutades med lax till middag och en besviken Linda i soffan då Sveriges mästerkock vår inställt pga fotboll.

Idag blir det heldag jobb och till frissan på kvällen för att trimma pannluggen. Hemma blir det lasagne till middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0