Stockholm.

Befinner mig i Stockholm för tillfället. Daniel ligger och snarkar mig i örat. Vet inte riktigt när han kom hit igår men struligt var det. När jag pratade med honom vid halv tio så hade de precis lämnat Ljusne. Tydligen var spåret trasigt så de var tvungen att fixa det. Tråkigt att ta sig en mil och sen bli stående i flera timmar.

Jag själv hade en mer givande dag. Utbildningen var intressant och givande. Fick träffa Monica som var snäll och låna ut soffan och sen hängde jag med Madde hela dagen. Kvällen avslutades med en middag på en libanesisk restaurang där vi åt en massa smårätter. Tanken var att vi skulle fortsätta ut på ett glas men jag fick sån fruktansvärd huvudvärk så jag gick hem och drog täcket över huvudet. Somnade vid tio-nyheterna.

Idag blir det shopping och mys för hela slanten. Inga direkta planer vilket känns ganska skönt. För en gångs skull behöver vi inte stressa när vi är här. :)





Lite bilder från dagen. Jag och madde delade på en riktigt mumsig chokladkaka till lunch. På nedre bilden testar madde fotöljen på hotellrummet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0