Jubileum.

Oj, såg nyss att jag missade en årsdag i måndags. För den 15 april 2010 startade jag bloggen. I måndags var det alltså 3år sen som vi precis hade kommit hem från Thailand och jag satt ensam i Ljusne och funderade på vad jag skulle hitta på. Då bestämde jag mig för att jag ville uppdatera alla nära och kära om vad som händer i mitt liv mellan gångerna man ses. Dessutom har bloggen fungerat som min egen lilla receptbok. Många gånger har jag letat efter recept på bloggen så bara jag får tid över måste jag börja sortera recepten lite bättre. Tiden har dock gjort att inläggen blivit färre och färre. Jag hoppas dock att ni tiotals personer som läser min blogg har tålamod med att det är lite glest mellan inläggen. Det enda jag gör om dagarna är jobbar, åker buss, rastar memphis och sover. Okej, jag kanske gör lite annat också men de delarna tar upp stora delar av dygnet just nu. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0