Värme <3

Har gått och tittat på temperaturen ute hela morgonen och det blir varmare och varmare. Nu klockan 9 är det redan 19 grader. Jag gråter lite inombords eftersom jag har en deadline idag och har ganska mycket kvar att skriva på uppgiften. Hoppas jag hittar lite inspiration så att det går snabbt, så att jag sen kan gå ut och njuta av sol och värme.

Vår grill har försvunnit mystiskt iår. Så när Daniel slutar jobbet ska vi åka iväg och se om vi kan köpa en ny för en hyfsat billig peng och då ska vi grilla ikväll för första gången iår. Är dock lite orolig att regn/åskovädret som ska lägga sig mitt över sverige även ska drabba oss i södra hälsingland. Håller tummarna för att vi ska klara oss men såhär skriver SMHI om Ljusne idag: "Inledningsvis soligt och svaga vindar. Ett band med regn och åskskurar passerar under eftermiddagen söderut. Framför regnet ca 25 grader, därefter nordvästlig vind och något lägre temperaturer, inatt ca 10 grader och då mest klart."

Nej, nu måste jag dyka ner i böckernas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0