Första dagen på nya jobbet!

Ligger i soffan och funderar på att gå och lägga mig när klockan är strax efter 8. Har jobbat första dagen i Hudik idag och har väl egentligen inte gjort speciellt mycket men är trött ändå. Har gått och plockat lite här hemma också innan jag slängde mig i soffan för på fredag flyttar ju Memphis hem. :) Tydligen har han gått upp 1 kg på en vecka så han fortsätter att växa. 

I helgen var vi i Sundsvall och njöt av finvädret samt firade morsdag. Vi hann även hjälpa till litegrann i stugan innan vi åkte söderut igen. Daniel hjälpte till med att få båten i vattnet och jag rensade lite sten från stranden. Jag och Daniel låg även vakna halva natten och tittade på eurovision-finalen och tyckte att rätt låt vann! :) Jag hann också med att njuta av solen och det syns, är knallröd över bröstet. Daniel blev klippt och så hann han åka en sväng på brorsans motorcykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0