Semester!

Nu är det en vecka sen jag skrev sist igen. Har inte hunnit läsa några bloggar heller. Vågar inte ens logga in på bloglovin för det svämmar säkert över med olästa blogginlägg där.
Nu har vi iallafall semester. Jobbdagen i fredags var riktigt jobbig men jag överlevde och Daniel hämtade mig från jobbet vid 4. Vi åkte till Sundsvall där vi plockade upp skidboxen och sen körde vi vidare till Umeå. Vi checkade in på hotellet och jag somnade på en gång. Daniel i sin tur gick ut och mötte upp Erik för nån öl. Under lördagen vart det hotellfrulle i några timmar, en sväng på stan, fika med kusin Anna, hennes sambo, syrran och hennes kombo hos syrran, och kvällen avslutades med sushi och filmkväll. På söndagen blev det hotellfrukost i 1½ timme innan det var dags att packa ihop och dra till hamnen och ta båten över till vasa. På söndag kväll blev det middag hos mamma och igår var jag till frisören och sen mötte vi upp Eirik och käkade lunch på det nya stället "ett rum och kök" i vasa. Vilket härligt ställe med fin inredning, trevlig miljö och GOD MAT! Lite små portioner kanske man annars var vi supernöjda. På kvällen blev det taco-middag hos Mats och Jennifer. Idag har vi inga planer ännu. Tänkte försöka hinna plugga lite, iallafall innan Daniel vaknar till liv. I Finland stannar vi till lördag då vi åker ner till Åbo och tar Viking Line över till Stockholm. Sen är semestern slut och det blir jobb på måndag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0