Första lediga dagen.

Nu har jag fått hem Daniel och idag har jag klarat av första "lediga" dagen efter praktiken. Har faktiskt tagit en ledig dag från studier och bara tagit det lugnt och njutit. Dagens projekt var att möblera om i sovrummet. Tycker att det blev riktigt lyckat med sängen. Däremot är det lite trångt med skrivbordet. Får känna in lite och se om vi kan vänja oss eller om vi måste möblera om igen. Som man brukar säga, vi får sova på saken. :) Har även tvättat ikväll.
Imorgon tänkte jag ta tag i lite studier och på onsdag åker vi till Finland. Sen är resten av veckan planerad.
Bilder på sovrummet kommer upp imorgon. Vill inte förstöra för D och hans dataspelande. Tror han har haft abstinens i helgen när han inte kunnat spela det nya dataspelet som kom hem förra veckan. ;)
Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Håller på med Jo Nesbo´s debutroman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0