"Vann ska vi rist korse?"

Ikväll fick jag nog av att ligga i soffan och dega så jag klädde på mig och begav mig iväg på en löprunda. Jag hatar att springa men ikväll var det skönt. Även om det bara var typ 10 minuter så är det ett stort steg för mig att jag orkade springa hela rundan (rundan är den vi brukar ta som sista för kvällen med Dixie) och jag var inte ens döende när jag kom hem så då körde jag lite situps och benböj framför tvn.

Nu har jag precis spöat Daniel i en match Betapet och tänkte ta en kopp te och en knäckesmörgås innan läggdags. Tänkte bara, om nån är intresserad....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart springer du nog ifrån mig...

2011-11-23 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0