Hösten och vinterns program.

Mittiallt har jag ganska fullt upp hela hösten. Redan imorgon åker vi ner till Arlanda för att flyga över till Finland och Österbotten. Helgen efter är det matmässa i Stockholm. Jag läser två distanskurser, gör praktikuppgifter och söker jobb. Dessutom väntar jag en massa härligt besök och så bokade jag en resa till London idag. I slutet av december bär det upp till Umeå för att avsluta dietistprogrammet och ta examen. Sen är det jul, nyår och ett nytt år med nya möjligheter börjar. I den bästa av världar har jag ett jobb då också.
Skulle dessutom behöva boka in och ha råd med ett besök till Åland och ett till besök till Stockholm. Får se vad plånboken säger efter London. Men nån gång ska det bli av, bättre sent än aldrig, eller hur B? ;)

Nu ska jag försöka få lite packat. Imorgon klockan 12.40 rullar tåget från Ljusne. Hoppas Daniel hinner hem från jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0