Hemma igen.

Nu har vi kommit hem igen efter en fantastisk helg i Stockholm. Nästan hela gårdagen gick åt vid Stockholmsmässan så vi var alla ganska möra i ben och huvud igårkväll. Har tagit lite bilder i helgen men de kommer upp senare ikväll eller imorgon. Nu måste jag skriva klart uppgiften som har deadline vid midnatt inatt.
Måste först bara berätta att köpet som gjordes i helgen var ett signerat exemplar av boken systrarna Eisenmans mingelmat som blev utsedd till årets kokbok. Bläddrade i den i bilen påväg hem idag. Ser mycket lovande ut och jag är jättenöjd med köpet! Vill också önska min pappa, och alla pappor, en trevlig farsdag. Ringde honom förut och han var påväg till Lappland på skidläger trots att det inte är någon snö däruppe ännu. Håller tummarna för att det blir minusgrader så de kan tillverka lite "snö" under er vistelse där. 


Kommentarer
Postat av: Elina

Jättekul att träffas igår! :) Hoppas ni hade en bra dag! Vi var på hälsomässan, matmässan och vintermässan, men jag tyckte att matmässan var bäst! :)

2011-11-13 @ 21:04:01
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men detsamma! Det var verkligen länge sen sist. Vi hade en fantastisk dag där majoriteten av tiden spenderades vid matmässan. Jag tror att vi alla tyckte att matmässan var bäst. Grabbarna var på alla fyra men tyckte inte att de andra var så mycket att hänga i julgranen. Vi tjejer gick på mat- och hälsomässan men tyckte inte att det fanns så mycket intressant på hälsomässan. Kanske berodde det på att vi gick dit efter matmässan och var ganska möra redan då? ;)

2011-11-13 @ 21:51:53
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0