Röd.

Idag har jag fått massor gjort. Jag ringde och bokade klipptid i Finland veckan vi är hemma, bokade båtresan tur och retur, bokade tvättid till nästa vecka, ringde vårdcentralen och fick reda på att de inte kan hjälpa mig om det inte är akut eftersom jag inte är skriven i Sundsvall, ringde mamma så hon får boka en tid till mig i finland istället och sen så åkte vi ut till sommarstugan. Vi åkte ut på havet med båten så fick daniel fiska och själv låg jag och solade längst bak. När vi gav upp och var påväg tillbaka märkte vi att vågorna hade ändrat storlek. Det blev ganska jobbig resa och jobbigt att få upp båten igen pga av de stora vågorna, men till slut gick det utan större missöden. Vi fortsatte njuta av solen på altanen och nu är jag röd som en kräfta. Hoppas det värsta lagt sig innan morgondagen när det är jobb som gäller igen.


Bilden är från förra året men speglar dagen väldigt bra... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0