Ensam

Jahapp,, då har jag blivit lämnad ensam.. Iallafall för två veckor framåt. Sabina åkte precis iväg för att först delta i finska mästerskapen (FM) i skidorientering i helgen och sen åker hon iväg till Turkiet på träningsläger i 1½ vecka. Som tur är har jag mycket att tänka på så hinner väl knappt reflektera över att jag inte har sällskap hemma. I helgen hoppas jag att Daniel orkar sig upp till Umeå och så ska vi bo på hotell, käka hotellfrukost och fira D´s morbror som fyller 50. Nästa vecka har jag mitt sista kostsamtal, en redovisning och så är det tentaplugg som gäller! Är lite i valet och kvalet om jag ska åka ner till Ljusne när jag är ledig eller inte. Skulle vara skönt men jag vet att det inte blir lika mycket pluggat där som om jag stannade kvar i Umeå.

Nu ska jag snart börjar packa ihop lite saker och knalla iväg till Madde. Vi ska ha hemmaspakväll och titta på film. Mysigt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0