Födelsedagsfirande.

Fyllde ju hela 24 år igår. Blev firad ordentligt kan man ju säga. Först blev jag uppvaktad med kaffe, gräddtårta och presenter på sängen av Daniel. Det uppskattades jättemycket. :) Några presenter jag fick var en klocka, några par örhängen, biosupébiljetter m.m. Sen bar det iväg till jobbet och så jobbade jag hela dagen. På jobbet hann jag bland annat med att baka en marängtårta med jordgubbar åt kollegorna och så hade vi fika på kvällen.
Efter jobbet körde vi lite fest framför en brasa och så tältade vi. Det var väldigt kallt på natten och supervarmt på morgonen när solen låg på.
Idag har jag jobbat kväll när det var pubafton. Inte lika mycke folk som vanligt men bra drag ändå.

Tack allihopa för gratulationer och firande. :)
Nu är de dags för sängen.


Daniel bär in frukostbrickan med presenter. Trött som bara den är han men jag är lycklig och tacksam som får bli bortskämd. =)

Förväntansfull.

Gräddtårta, kaffe och presenterna.

Presenterna är öppnade och jag har ätit en bit av tårtan. Dags att kliva upp och göra sig klar för jobbet.

Fick en vacker blomma av chefen också. Min favoritblomma och allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0