Cardiomoves

Vilket busväder det är idag. Har suttit inomhus hela dagen och hört hur det smäller utanför huset. Postlådornas lock flyger upp och smäller fast och trädens grenar slänger sig fram och tillbaka. Jag är ganska glad att sitta inne och plugga idag kan jag säga.

Ikväll ska jag och träna igen. Tredje gången denna vistelse i Ljusne. Känner mig duktig. Ikväll ska jag och M testa på ett, för mig, nytt pass. Det heter Cardiomoves. Så här står det i beskrivningen på hemsidan:

"En konditionsklass med fokus på musikvariation och olika rörelesstilar. Passet bygger på att man tränar en låt i taget med olika rörelsemönster, musikstilar (exempelvis afro, jive, salsa, dance) och enkel koreografi anpassat till låtarnas stil och uppbyggnad."

Visst låter det roligt?? Får höra sen hur det har gått för mig och vad vi tyckte.

Och till sist kan jag berätta att vi ska vara hundvakt i helgen. Det blir säkert ett kärt återseende mellan oss och Dixie, trots att vi bråkade lite senast hon var på besök.


Jag tror vi får ta en sväng via affären och köpa en ny boll som vi kan ha med oss på promenaderna.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0