statusuppdatering

Jag har befunnit mig i Umeå sen i tisdags men inte hunnit skriva ett enda blogginlägg. Fy skäms, Linda! Jag har verkligen haft fullt upp! Skolan har börjat 8.30 och vi har gått till sena kvällen. Alla ni som har läst på institutionen för kostvetenskap och har haft Kurt Bergh som föreläsare kan föreställa sig hur vi har känt oss på kvällarna. I torsdags hade vi 3 föreläsningar på raken med Kurt!! Jag var totalt död på kvällen efter att ha suttit och koncentrerat mig på att ta in så mycket som möjligt av det han säger. Hans ord är lag inom metabolismen! =)

Så summasumarum; Jag lever!!

Hinner inte skriva så mycket mer nu för jag ska iväg på födelsedagsfika till min kära vän Madde men ikväll har jag inga planer ännu så då kanske jag ska hinna skriva nåt inlägg om vad jag gjorde igår t.ex. ;) Jag har inhandlat godis och ska bara njuta av lördagskvällen!!!!!
Är någon i Umeå och vill njuta med mig är ni hjärtligt välkomna!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0