Min födelsedagspresent...

... har kommit hem i brevlådan!! =)

När Daniel frågade vad jag önskade mig så sa jag att jag inte behöver någonting. För jag kände då att jag verkligen inte behövde någonting. Det är klart att det finns många saker man vill ha, men sällan behöver man det man vill ha och ofta har man inte ekonomin för det.

Men en sak önskade jag mig efter att ha tänkt efter ett tag. Och det var en prenumeration på en mattidning. Jag tyckte att det var så härligt och sitta och njuta av en kopp kaffe i somras samtidigt som jag bläddrade i senaste numret av "Allt om mat", som är en tidning som Daniels föräldrar prenumererar på.

Så det önskade jag mig. Men inte en prenumeration av "Allt om Mat" eftersom jag kan läsa den när vi hälsar på i Sundsvall, utan det blev en prenumeration av tidningen "ELLE Mat & Vin". Och nu har första numret kommit i brevlådan!!!

Vilken vardagslyx!! =)



Tidningen ser riktigt härlig ut och jag ser framemot att läsa den från sida till sida nu efter att snabbt ha bläddrat igenom den... :) Jag hoppas kunna bjuda på en massa härliga bilder och recept från när jag testat något från tidningen så att även ni får en liten del av min födelsedagspresent! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0