Fullt ös......

Idag har jag verkligen fullsatt program! Skönt!! =) Jag har redan hunnit gå via kvartersvärden med papper om andrahandsuthyrningen. Jag och systeryster har ju skrivit kontrakt om andrahandsuthyrning. Hoppas det går igenom bara, hon har ju redan flyttat in. :D Men vår kvartersvärd trodde inte att det var några problem. Nu ska jag cykla iväg mot universitetet. Påvägen ska jag posta ett brev till Studiestödscentralen i Finland. Om det blir problem någonstans längs vägen  så är det där. De kommer säkert att sluta ge mig bidrag eftersom jag inte kommer att bo i Umeå eller för att jag inte håller mig till min studieplan. Men det är svårt att hålla sig till sin studieplan när kurser blir inställda och man blir bortplockad från antagningen på andra kurser.
På universitetet ska jag käka lunch med Madde och Mikkis. HÄRLIGT! Precis som förr i tiden. :) Hade även lite planer på att gå via blodgivningen men det får bli en annan dag.
Efter lunchen ska jag på cellprovtagning och klockan 2 ska jag ut med Monica och se om vi hittar några svampar iår. Spännande!!
Ikväll har vi tvättid och jag lovade att börja tvätta eftersom Sabina är på nollningsprogram. De ska spela vin-brännboll. Jag vet inte riktigt vad det är men Sabina trodde att det var att man var tvungen att dricka vin som straff om man missade bollen.
När jag har tvättat så ska jag cykla iväg till Madde på fika! Ska bli mysigt...

Nej nu ska jag ge mig iväg så att jag hinner innan det blir rusning vid mikrovågsugnarna.



Här kommer en skön låt. Gillar inte videon dock. Lite för många halvnakna brudar för min smak. Men man kan ju alltid blunda och lyssna!! :)

Kommentarer
Postat av: krillan

jag tror man får dricka när man stannar vid en kon :p Så slår du en homerun behöver du inte dricka alls :p

2010-09-01 @ 14:27:30
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0