I Ljusne intet nytt

Idag har jag haft ganska bra pluggmotivation. Har fått rätt mycket text producerat till projektarbetet som vi håller på med. Dock tror jag att vi är ganska seriösa. Just nu är vi uppe i ett sidantal som skulle godkännas för en 15hp´s C-uppsats (projektarbetet ger bara 3 hp!!). Nåja, det är ju kul iallafall! :)
Bara inte tentaplugget blir lidande sen. Borde börja plugga inför nästa obligatoriska träff också. Inte länge kvar nu. Det betyder också att det inte är länge kvar tills Daniel får höstlov, tills vi firar 4 år tillsammans och det ska vi göra med lyxhelg i Sundsvall! =) Berättar mer sen..

Igår var jag ensam hemma nästan hela dagen. Gjorde middag till D och hans en kollega som kom förbi igår. Hon bor i Gävle och eftersom de skulle ha föräldramöte på kvällen så vi bjöd in henne på middag som tidsfördriv. :) Det var mycket trevligt. Men de hann inte vara hemma så länge innan de skulle tillbaka till skolan för att förbereda. Klockan halv 9 kom D hem. Själv fördrev jag tiden med att titta på Biggest Loser Sverige och läsa en inredningstidning som jag köpte när jag var och handlade. Ett jubileumsnummer av Plaza Interiör - 300 sidor inredning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0