Blodpudding


Kvällens middag bestod av blodpudding, lingonsylt, stekt bacon, sallat, tomatklyftor, grovriven morot och köpt coleslaw.


Det var första gången i mitt liv som jag åt en hel blodpuddingsmiddag. Tidigare har jag bara smakat lite. Egentligen har jag väl tyckt att det har varit helt okej tidigare när jag har smakat också, men det har aldrig blivit av att vi har lagat till det. Men hursomhaver, blodpudding är fullproppat med järn, vilket är bra för oss kvinnor som tappar mycket en gång i månaden. ;)

Vill ni ha mer tips på vad man kan äta som tillbehör till blodpudding,
gå in HÄR på min föredetta klasskompis blogg. Hon har massor av inspiration!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0