Strandliv

Precis hemkommen från stugan. Det blev ingen officiell beach. Vi låg på beachen nedanför stugan idag. Lika bra gick det. Och det första som hände när vi kom dit var att jag doppade mig!! JAG (världens badkruka) har tagit årets första dopp i havet. Ja, jag vet inte när jag har badat i havet senast. Inte under mina 4 år i Sverige iallafall. Men idag hände det. Tack vare två envisa killar som stog och väntade ut mig. =) Det var kallt, men ganska skönt efteråt!

Nu har jag precis duschat och bytt om. Vi ska springa på ica och handla lite mat för att senare bege oss ner till Alex för att grilla. Blir kanske något glas vin till maten och eventuellt ett glas på någon uteservering sen. Men väldigt lugnt! Imorgon är det jobb igen. Jobbar lördag-söndag. är ledig måndag och sen jobbar jag tisdag-lördag! Och på söndag är det SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0